Mindshare North America, część grupy WPP GroupM, ogłosiła dwa nowe stanowiska na poziomie c dla swojego zespołu kierowniczego, w tym Danielle Koffer, która została mianowana szefem działu obsługi klienta, a Joe Maceda, który został wyniesiony na stanowisko szefa podżegania, nową rolą w agencji .

Zmiany na wszystkich szczeblach

Koffer zakłada rolę, która jest reaktywowana w agencji i ma za zadanie sprawdzanie najlepszych praktyk i optymalizację obsługi klienta. Jej nowa rola oznacza powrót Koffera do agencji. Powraca do sklepu od Colgate Palmolive, gdzie była wiceprezesem, w mediach globalnych. Wcześniej spędziła dekadę w Mindshare, wreszcie jako dyrektor wykonawczy, kierownictwo klienta, nadzorując konta w luksusowej przestrzeni. Maceda skoncentruje się na rozwijaniu programów przywództwa myśli oraz analizowaniu trendów i zakłóceń na rynku. W swojej nowej roli nadal będzie prowadził Studio Wynalazcze, jednostkę mającą na celu pobudzenie kreatywności i podejmowania ryzyka w procesie planowania mediów.

13-letni weteran agencji Maceda w zeszłym roku prowadził rozwój Media Dystopia, serii warsztatów dla liderów i klientów, która bada, w jaki sposób ciągle rozwijający się krajobraz mediów może nabrać kształtów w przyszłości. „Wyzwania dla klientów nie są takie same, więc my też nie”, stwierdził Adam Gerhart, szef amerykańskiej firmy Mindshare. „Ponieważ marki stoją w obliczu nowej rynkowej i finansowej presji, potrzebują partnera, który ewoluuje, aby poprowadzić ich przez złożoność przestrzeń medialna i technologiczna, współpracuj z innymi agencjami i kieruj rozwiązaniami odpowiadającymi na wyzwania ich działalności. „